Verzending en levering
Bestelling worden in Nederland en België door PostNL bezorgt. Bestellingen boven de € 150,00 worden gratis bezorgt. Bestellingen onder de € 150,00 rekenen we een vast bedrag voor van € 6,50. Wilt u het pakket buiten Nederland bezorgd krijgen, neem dan even contact met ons op via info@nnbeveiliging.nl voor het tarief. We kunnen wereldwijd verzenden.
Afhalen
Het is mogelijk om uw producten af te halen. In principe kunt u altijd afhalen. 6 dagen per week tussen 9.00 en 19.00 uur. Als u kiest voor deze optie nemen wij contact met u op voor een afhaalafspraak. U kunt bij ons niet pinnen. Heeft u vragen hierover, neem gerust contact met ons op en we komen altijd tot een oplossing.
Verzenden
Alle pakketten worden als “standaard verzending” door PostNL naar u verzonden.
U kunt kiezen voor verzekerd en aangetekend verzenden voor € 1,95 extra. Eventuele brievenbuszendingen worden ook met track & trace code verzonden.
Pakket online volgen
Zodra wij uw pakket hebben aangemeld bij de transporteur ontvangt u een e-mail met daarin de track & trace code. Hiermee kunt u het pakket online volgen.
Brievenbuszendingen kunt u helaas niet altijd online volgen.
Bezorgpogingen
PostNL doet geen tweede bezorgpogingen meer. Wanneer een bezorger voor een dichte deur staat, zal deze proberen uw bestelling bij de buren af te geven. Lukt dat niet wordt uw pakket naar een PostNL-pakketpunt gebracht. U krijgt hierover een brief in uw brievenbus.
Pakket naar afhaallocatie
Het bedrijf heeft er daarom voor gekozen om pakketten na een eerste bezorgpoging direct naar de afhaallocatie te brengen. Dan zijn pakketten bovendien een dag eerder beschikbaar. Er zijn op dit moment zo’n 3.300 PostNL-locaties in Nederland.
Kosten
Zodra wij uw pakket hebben aangemeld bij PostNL ontvangt u een e-mail met daarin de track & trace code. Hiermee kunt u het pakket online volgen. Bestellingen op werkdagen voor 16:00 uur worden de volgende dag bezorgd door PostNL.
Levertijd
No Nonsens Beveiliging doet er alles aan om de voorraad zo goed mogelijk te beheren. Ons softwarepakket voorraadbeheer is zo actueel als mogelijk is. Het kan sporadisch voorkomen dat een product is uitverkocht en wij dus niet uw (gehele) bestelling kunnen leveren. U wordt hiervan direct op de hoogte gesteld via ons systeem tijdens de bestelprocedure.
Producten met status “voorraad”:
De voorraadinformatie van producten vindt u op de productpagina. Op voorraad betekend dat het product daadwerkelijk op voorraad ligt.
Afhalen van voorraad producten is in overleg mogelijk.
Bestellingen op werkdagen voor 16.00 uur worden de volgende dag bezorgd door PostNL. Producten met status “niet op voorraad”:
Neem dan contact met ons op om te horen wat de levertijd is van het betreffende product.
Dit is namelijk verschillend per product en kunnen daarom niet een eenduidig antwoord geven.